Komunikacja wizerunkowa i public relations

Strona kierunku: http://wh.uwm.edu.pl/instytut-dziennikarstwa-komunikacji-spolecznej

 

Efekty uczenia się dla kierunku komunikacja wizerunkowa i public relations

  1. Przyporządkowanie kierunku studiów do dziedzin/y nauki i dyscyplin/y naukowych/ej lub dyscyplin/y artystycznych/ej: kierunek przyporządkowano do dziedziny nauki: nauki społeczne, dyscypliny naukowej: nauki o komunikacji społecznej i mediach (100%).
  2. Profil kształcenia: ogólnoakademicki.
  3. Poziom i czas trwania studiów/liczba punktów ECTS: studia drugiego stopnia, 4 se­mestry/120 ECTS.
  4. Numer charakterystyki poziomu Polskiej Ramy Kwalifikacji: 7.
  5. Absolwent: jest wysoko kwalifikowanym specjalistą w zakresie komunikacji wizerunkowej, zwłaszcza w takich działach jak promocja, branding, reklama, public relations, content marketing, corporate design; zna metody nawiązywania relacji społecznych, prezentacji, negocjacji i rozwiązywania konfliktów; posiada umiejętności związane z zastosowaniem technik skutecznego komunikowania, tworzeniem tekstów informacyjnych i promocyjnych, projektowaniem i realizacją systemów identyfikacji wizualnej, tworzeniem spójnej kultury korporacyjnej, stosowaniem narzędzi ewaluacji efektywność PR i wdrażaniem strategii CSR, a także ekonomicznym i finansowym planowaniem marketingu; posiada kwalifikacje, które umożliwią podjęcie zatrudnienia w następujących zawodach: specjalista ds. public relations, pracownik działu PR i kreowania wizerunku, rzecznik prasowy, konsultant ds. zintegrowanej komunikacji marketingowej, konsultant ds. komunikacji i wizerunku marki, specjalista ds. promocji, specjalista ds. content marketingu i social media, specjalista ds. treści wideo, youtuber, vloger, podcaster, influencer, copywriter, doradca ds. wizerunku osób publicznych (polityków, sportowców, ludzi show-bussinesu), trener w zakresie PR, kreowania wizerunku i skutecznej komunikacji, doradca w zakresie prezentacji osobistej i negocjacji, organizator wydarzeń specjalnych, doradca w zakresie tworzenia i realizowania strategii sponsoringowej i lobbingowej, broker informacji, analityk big data, data scientist. Legitymuje się kompetencjami językowymi na poziomie B2+ Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego.
    5.1. Tytuł zawodowy nadawany absolwentom: magister.
  6. Wymagania ogólne: do uzyskania kwalifikacji drugiego stopnia wymagane jest osiągnięcie wszystkich poniższych efektów uczenia się.